  • Data: 2009-09-27 13:34:27
    Temat: Re: Skimming reklamacja .
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Seba" <b...@W...gazeta.pl> writes:

    > tez jest to dla mnie zagadką, ale robią to często (mniej lub bardziej
    > świadomie ; aby doszło do autoryzcji musi sie odbic zapias sciezki na
    > serwerach i moze mają problem z jego skutecznym usunięciem ?)

    Co sie musi dokladnie?

    Tak jak napisalem, te dane nie powinny byc przechowywane w bazie
    transakcji sklepu/acquirera nawet przez chwile.

    BTW: skad informacje ze robia to czesto i kto tak robi? Organizacje
    pewnie chcialyby sie o takich rzeczach dowiadywac.

    > teraz juz moze tak, ale jeszcze 3-4 lata temu wire tapping był masowy tam,
    > gdzie były powszehcne niekodowane łącza (np egipt, sri lanka, tajlandia) -
    > efekt podobny do duzego data breach, jesli sie w dobrym miejscu wpieli w
    > łącza.

    Zrodlo tych informacji?

    > a sprawa tjmaxx'a opisana jest np tutaj
    > http://www.huffingtonpost.com/2008/08/05/biggest-ide
    ntity-theft-
    > ca_n_117094.html

    Eee tam, opisana - nie ma tam zadnych szczegolow. Skad wniosek, ze oni
    w ogole znali PINy/CVV/CVC? "Biggest Identity Theft Case Ever: 11
    Indicted For Stealing And Selling Over 40 Million Credit Card Numbers"
    ^^^^^^^
    --
    Krzysztof Halasa