  • Data: 2009-09-21 00:45:03
    Temat: Re: Skimming sie chyba znudził - wyrwany bankomat w Wawie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" h93amu$d9h$...@i...gazeta.pl

    > zależy od modelu bankomatu, ale zazwyczaj bankomaty mają po 4 kasety
    > i do każdej kasety mieści się max 2500 banknotów co w przypadku nominałów
    > 50 zł i 100 zł daje 750.000 zł

    To raczej dużo. A ile jest bankomatów w Polsce?

    Tak na oko to z 10 miliardów złotych chowa się w bankomatach.
    Imo dużo, zważywszy na nasz budżet. :)

    > ale jak wiadomo, są bankomaty które dają nawet po 10zł, czy 20 zł,
    > więc kwota w środku jest odpowiednio mniejsza.

    > W centrum handlowym zachowanie klientów jest takie, że nie wiedzieć
    > czemu zamiast płacić kartą, wolą wyjąć gotówkę z bankomatu lub po
    > prostu wybierają w takim miejscu, gdyż pozornie czują się bezpieczniej.

    Ja nie widuję ludzi pobierających z bankomatów w galeriach.

    > W dni kiedy ruch jest duży klienci potrafią wypłacić z bankomatu
    > 450.000 zł i bankomat jest pusty i ekipy nawet 2 razy dziennie
    > uzupełniają. Nie są to częste przypadki, ale zdarzają się.

    Jeśli bankomaty tak duża zawierają, dlaczego tak rzadko (i tak niefachowo) są
    kradzione? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'