eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkończyło się dobre w BS-achRe: Skończyło się dobre w BS-ach
  • Data: 2014-09-13 19:22:54
    Temat: Re: Skończyło się dobre w BS-ach
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 13 Sep 2014, Wojciech Bancer wrote:

    > On 2014-09-11, Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    >> Jak to jest w mBanku zrobione to nie wiem i się nie wypowiadam.
    >
    > I to jest właśnie clue wszystkich krytykantów, jak już o konkrety zapytam.

    Ale ja nie tyle krytykowałem interfejs mBanku co zastosowane w nim
    rozwiązania, wymienione w dyskusji, które same w sobie jednak są mi
    względnie dobrze znane. O interfejsie mBanku napisałem jedynie, że ma
    pedalski layout (żeby to stwierdzić wystarczy się raz zalogować) i że jest
    do dupy (to dość umiarkowana krytyka).

    > [...]
    >
    >> W mBanku może bym został z tym nowym interfejsem gdyby nie to, że tam na
    >> każdym kroku próbują mnie wydymać na kilka PLN. Wczoraj np. wysłali mi
    >> jakiś papierowy wyciąg do karty kredytowej, którego nigdy nie dostawałem i
    >> nigdy nie zamawiałem i dopiero złożenie reklamacji spowodowało, że
    >> zwrócili mi te 7.50 PLN, ale trwało to tyle, że pewnie podobną kwotę
    >> wydałem na komórkę w t-mobile, którzy są takimi samymi złamasami jak
    >> mBank.
    >
    > A to nie ma nic wspólnego z interfejsem.

    Ale to kolejny kamyczek do ogródka mBanku, a w moim przypadku pewnie
    gwóźdź do trumny (mojej współpracy z tą firmą).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1