  • Data: 2011-06-04 20:27:35
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: w l <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Cze, 21:04, " Niki" <n...@g...pl> wrote:

    > A co to są "Klony Czarnieckiego"? Jak już odpowiadasz na pytanie, to nie mów
    > żargonem bankowym, bo nie wszyscy to rozumieją, tylko zwyczajnie.

    Marki bankowe spółek należących do Leszka Czarneckiego: GetinNoble
    Bank SA(GetinOnline + OpenOnline) oraz Idea Bank SA

    > Nie wprowadzaj w błąd. Dzisiaj rozmawiałam z przedstawicielem DBanku na ich
    > infolinii i powiedział mi, że transakcja musi być BEZGOTÓWKOWA, czyli odpada
    > wyjęcie gotówki z bankomatu.
    Mam u nich konto, a kartą do niego płacę nieregularnie. Ich infolinia
    do tej pory wydawała mi się jedną z lepszych merytorycznie, ale dawno
    do nich nie dzwoniłem, a oni nic mi nie wciskają, może się pogorszyło?

    > A w ogóle to ustaw sobie poprawne kodowanie znaków.

    Jestem laikiem w tym temacie, piszę z grup Googla, a na gazecie.pl
    jest w porządku. Jest jakiś inny, sensowniejszy sposób na dostęp do
    grup dyskusyjnych?