  • Data: 2011-06-08 11:33:48
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.06.2011 13:02, Mateusz Papiernik wrote:
    > 2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
    > wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
    > nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

    czasem zasilam przelewem, a czasem wpłatomatem (jak mam na allegro
    odbiór osobisty). Czasem zdarza mi się wypłacić kartą gdy kupuje coś w
    sklepie który kart nie akceptuje. A idea tego konta to po prostu
    wydzielone finanse na moje prywatne sporadyczne potrzeby. Taki sposób
    samodyscyplinowania się. Jak na nim kasy brak to po prostu koniec
    zbytków :) Pewnie że można sobie poradzić bez karty albo przeboleć te
    2zł/miesiąc. Problem w tym że za chwilę ta opłata może się zmienić, mogą
    dojść jakieś inne i jak ten kurs zostanie zachowany to zdecydowanie
    będzie to nieopłacalne konto.
    Marx