  • Data: 2012-01-22 11:42:45
    Temat: Re: SkyCash - prowizja :(
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (22.01.2012 06:46), wiatrak wrote:

    > Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    >>

    > A w Krakowie to mają śmieszne rozwiązania.

    [...]
    > podając numer swojej legitymacji oraz numer KKM. Po zalogowaniu należy
    > wybrać opcję "kup bilet", a później - określić rodzaj biletu. Po
    > wprowadzeniu danych pasażer opłaca zakup na stronie operatora
    > transakcji. Na koniec pasażer otrzymuje numer transakcji.
    >
    > Teraz trzeba wybrać się do automatu biletowego.
    [...]

    No to rzeczywiście śmieszne. Śmieszniejsze rozwiązanie widziałem tylko
    na jakiejś stronie na której niby można było kupić BTC płacąc kartą
    (wśród metod płatności był znaczek "VISA").

    Wybrałem i dostałem instrukcję, żeby a) doładować kartę VISA prepaid, b)
    załadować do koperty, c) wysłać na adres ....

    p. m.