eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSlabosc systemow bankowych x 2 ?Re: Slabosc systemow bankowych x 2 ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Piotr Kulinski <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Slabosc systemow bankowych x 2 ?
    Date: Tue, 14 Mar 2006 10:50:51 +0100
    Organization: Netia Telekom S.A.
    Lines: 37
    Message-ID: <dv63mf$1k4$1@san.support-online.pl>
    References: <duho7f$gop$1@atlantis.news.tpi.pl> <dui1a5$mqg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: san.support-online.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nefryt.internetia.pl 1142329871 1668 81.210.86.82 (14 Mar 2006 09:51:11 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Mar 2006 09:51:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dui1a5$mqg$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050915
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:380090
    [ ukryj nagłówki ]


    > Tak.
    > Vizvary
    >
    >

    Twoja odpowiedz niewiele wnosi (moze poza potwierdzeniem "ignoranctwa" w
    kwesti w ktorej starasz sie wypowiedziec)

    Poruszone tu kwestie sa istotne i chociaz na pierwszy rzut oka moga
    wydawac sie banalne to ich istotnosc w dalszym ciagu pozostaje. Niestety
    banki poniewaz chca byc wygodne takze te kwestie bagatelizuja mimo
    zapewne istniejacych ( a moze nie dzialajacych do konca co pokazuje
    raport o SSL2) wewnetrznych audytow. Problem z przesylaniem danych za
    pomoca ktorych mozna zdrowo nabroic ( nie koniecznie ukrasc ale chociaz
    skutecznie utrudniac zycie) otwartymi kanalami pozostaje tak stary jak
    kwestia "szpiegowania" i istnial na dlugo przed era dostepu przez www do
    bankow.

    Jedyne co pozostaje to w ofercie bankow wybrac te, ktore naprawde
    oferuja kilku-warstwowa polityke odnosnie potencjalnie niebezpiecznych
    dzialan na koncie oraz blokowac kanaly dostepu "otwartego" jak np linia
    telefoniczna. Dochodzi do tego naturalnie czesta zmiana hasel dostepu do
    konta. Malo wygodne ? Albo bezpieczne albo wygodne.


    Chociaz autor tego watku nie do konca wstrzelil sie z poprawnoscia
    dotyczaca statystyki to jednak racja pozostaje, ze tak naprawde w
    przypadku wyzej omawianym przy zalozeniu, ze bank nie blokuje kanalu
    telefonicznego przy n-krotnej probie dostepu do konta przez telefon
    wystarczy znac 2 podsluchane cyfry i probowac "do skutku", az przy
    kolejnej probie powtorzy sie prosba wlasnie o te dwie.




    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.06.07 00:17 User

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1