  • Data: 2012-01-22 21:40:30
    Temat: Re: Sliczna karta
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jfh7ss$bhh$1@inews.gazeta.pl...
    > to ja również weryfikuje twoje i podtrzymuje swoje:
    >
    > 1) nadal bardzo droga karta w zamian nic nie dająca

    moze nie az tak _bardzo_ bo sa drozsze (ale sa i tansze)
    w zamian daje jakies punty wymiene na talony do tesco (ztcw)

    > 2) czy uwazasz ze 300 zł miesięcznie to mało?

    Dla jednych malo dla innych nie - sprawa indywidualna

    > 3) ubezpieczenie na 100 % obowiązkowe

    to niestety zwieksza nieoplacalnosc karty
    - dla tych dla ktorych 300 to malo ;)
    Osobiscie nie wiem kto potencjalnie moze sie skusic na ten plastik
    skoro nie jest tani, a cashback mizerny (w postaci bonow)

    Ale sa jak widac tacy, ktorych moze ujac ich ... piękno :D

    Pozdro