eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSłowotwórstwookołobankowe › Re: Słowotwórstwookołobankowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.neostra
    da.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: bzdreg <b...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Słowotwórstwookołobankowe
    Date: Mon, 03 Aug 2009 13:23:29 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <h56hft$ife$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <2...@k...googlegroups.com>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb2.ratnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1249298749 18926 80.53.15.251 (3 Aug 2009
    11:25:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Aug 2009 11:25:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <0...@n...onet.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.95.7
    X-Antivirus: avast! (VPS 090802-0, 2009-08-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496063
    [ ukryj nagłówki ]

    k...@o...pl pisze:
    >> I nieh fpisujom sie fsyzstkie miasta, kture som za Malyszem!
    >
    > Małysz jest OT, a przekształcenia nazwy banków dużo mówią
    > o wizerunku poszczególnych banków i o ich stosunku do klienta
    >

    Oj, naiwny, naiwny, naiwny, jak dziecko we mgle...

    Bank jest od tego, żeby nabić kabzę większościowym akcjonariuszom i przy
    okazji zarządowi. Bank jest od tego przede wszystkim.
    Aby zrealizować ten cel, bankowi potrzebni są klienci. Depozytariusze i
    kredytobiorcy.
    No i teraz zarząd musi starannie wyważyć pomiędzy zrobieniem wody z
    mózgu klientom, a zyskami banku. Rozwadnianie mózgów klientów ułatwia
    tzw. "wizerunek" banku, który sprowadza się do uściślenia relacji między
    wodomózgowiem klientów, a kasą wydaną na reklamę.
    Reszta jest reakcją motłochu, socjotechniką, czy jak-to-kto-chce-zwać.

    Nam, "świadomym" (daj Boże) klientom bankowości detalicznej pozostaje
    wyszukiwać takie zaniedbane, niedopatrzone, czy pominięte luki rynku, w
    których uda nam się prześlizgnąć przez oczka sieci sq...ów
    marketingowców. Ot i tyle...

    BTW - Co sądzicie o "wieszczeniu", że w przyszłym roku MinFin ogłosi, że
    wszyscy, którzy korzystali z antybelkowego lokowania mają się kornie
    opodatkować w skali roku?


    --

    Pzdr.
    bzd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.08.09 11:40 MarekZ
  • 03.08.09 11:48 zly
  • 03.08.09 12:05 BK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1