    From: "IKS" <U...@d...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Smartransfer - zapłaciłem i ... czekam ...
    Date: Sat, 14 May 2005 20:13:48 +0000 (UTC)

    JasonKidd wrote:

    > Mam podobny przypadek. Tyle, że wpłaciłem $165. Z tym, że u mnie
    > od wczoraj widnieje napis OCZEKUJE. Więc może coœ zrobiš. Nie
    > korzystałem z tego serwisu od ok. 2 miesięcy i widzę, że się popsuli.
    > Poprzednio zawsze wpłata była zrealizowana w cišgu1-2 dni, a teraz
    > ... Nie wiem co będzie z moimi ponad 600 zł :(

    MUszę napisać jednak że wszystko skończyło się OK. Zapłacili po kilku
    dniach na konto PayPal więc tranazakcja została zapłacona przez
    smartransfer.pl :-)

    Skoro zapłacili to nie powinienem narzekać ale...
    Na plus:
    - zapłata została dokonana w terminie kilku dni
    Na minus:
    - brak kotanku na maile,
    - brak kontaktu na telefony,
    - brak kontaktu na formularz ze strony www (przynajmniej kilka razy
    wysyłane zapytanie),
    - brak kontaktu na pisanie na GG Daniela i Piotra (klikanaście razy
    pisałem),
    - brak informacji zwrotnej ze strony smartransfer.pl o zrealizowaniu
    tranzakcji.

    Myśle że w tym biznesie poza cennikiem, który każdy zaakceptował przed
    przelaniem pieniędzy na smartransfer.pl ważne jest kontakt, KTÓREGO
    TUTAJ NIE BYŁO BO BRAK BYłO ODZEWU ZE STRONy FIRMY SMARTRANSFER.PL.

    24h na tranzakcję mozna włożyć między bajki. Tak więc sumarycznie
    NIESTETY NIE POLECAM :-( Mnie się udało ale czy kolejnym się uda nie
    wiem.

    Ja staraciłem sporo czasu i nerwów ... myslę że w sytuacji kiedy chcesz
    zapłacić na ebay przez PayPal lepiej skorzysztać z pośrenictwa osób
    które reklamują się na allegro lub ebay :-) Nikogo konkretnego nie
    polecam bo to moja pierwsza tranzakcja na ebay.com (i to w dodatku
    przeysłak z Singapuru) ale pewnie bedzie spokojniej...

    NIESTETY NIE POLECAM SMARTRANSFER.pl :-(

    Pozdro. iks
    GG:24944