eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwSolidarni2010.pl B. Pilna sprawa! Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.przekaż info na facebook i idź !Re: Solidarni2010.pl B. Pilna sprawa! Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.przekaż info na facebook i idź !
    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Solidarni2010.pl B. Pilna sprawa! Kto może niech przyjdzie na
    Chocimską 23, pod Prokuraturę.przekaż info na facebook i idź !
    Date: Mon, 27 Sep 2010 21:41:04 +0200

    > Z tym twoim Zakajewem to jak z Saddamem za czasów Busha seniora, albo
    > mudżahedinami w Afganistanie. Najpierw się ich popiera i uzbraja, a za
    > parę jak się zmieni koniunktura to na stryczek. W dupie mam popieranie
    > jakiejkolwiek odmiany Islamu bo może się okazać, że jak te
    > persko-orientalne dziady się tu u nas zasymilują, to w następnym pokoleniu
    > zaczną się nam tutaj oficjalnie np. w jakimś proteście przeciwko polityce
    > takiej lub innej wysadzać (jak to robią u siebie - patrz Irak, Hiszpanie )
    >
    > Chuj w dupę Zakajewowi, chuj w dupę Czeczenom, nie ufam tym pierdolonym
> [...]

    Popierajcie Islam ze swoim Jarkiem dalej, to zobaczysz co się będzie działo
    jak się zaczną się mnożyć jak króliki ....

    Islamizacja Paryża ostrzeżeniem dla Zachodu
    http://www.youtube.com/watch?v=sg72rIfLiuw&feature=p
    layer_embedded

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/