  • Data: 2010-03-15 19:38:31
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "kigam" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hnlu7a$pdc$1@news.interia.pl...

    > Ja od 1993 roku głosuje na wolny rynek - niezmiennie.
    >
    > P.S. Przecież w referendum w 2004 głosowałeś ZA UNIĄ .....

    Zaczynasz pisać o liderze pewnej partii to trzymaj się tego proszę. W tym
    świetle to oczywiste, że pisałem o partiach których członkowie próbują
    członkom przeciwnych ugrupowań wyciągnąć stołki spod dupy i tak w kółko. Ci
    którzy najbardziej wkurwią wyborców kasowani są przez wyborców do roli
    opozycji na najbliższe 4 lata, w teorii. Odnośnie Grecji i Uni to wydaje Ci
    się, że to Unia zaszkodziła Grecji? Śmiała teza ale nieprawdziwa. Grecy
    myśleli, żę ich wynalazek pt. sjesta da się rozciągać na lata, wolne żarty. A
    teraz wyobraź sobie, że nie jesteśmy w UE i przyglądamy się przez następne 15
    lat co to z tego się wykluje. A pieniądze płyną sobie do naszych sąsiadów i
    innych członków UE i za nie rozwijają się a my sobie siedzimy na dupie i
    gapimy sie jak im dobrze. Grecja nie jest problemem UE, problemem UE są
    gospodarki Azji w pierwszej kolejności i wszystko co się z tym wiąże. Jeśli
    chodzi o Polskę to jakbyś niezauważył rozkład polityczno-gospodarczy w naszym
    pięknym kraju następuje od przynajmniej 300 lat. Naszą jedyną nadzieją jest UE
    bo w naszym narodzie poprostu nie ma sił politycznych zdolnych zebrać to
    wszystko do kupy. Trzy wieki to wystarczająco dużo aby mogły się ujawnić. I
    właśnie za tym głosowałem, przeciwko burdelowi w moim kraju.