  • Data: 2010-03-16 08:44:19
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > A ja ci mówię że wszystko zawdzięczamy tylko i wyłącznie SOBIE. I żadna
    > Unia z darmozjadami parlamentarnymi ustanawiającymi przepisy odnośnie
    > krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.
    >
    > Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już
    > dawno należymy.

    Tak jak myślałem. Okrągłe frazesy. Wyrażasz opinie nie oparte na niczym.
    Zapiekła złość. To, że wszystko zawdzięczamy sobie to akurat jasna sprawa.
    To że Polski nie było przez 300 lat w Europie i to że wymyśliliśmy liberum
    veto, i to że się wyrwaliśmy na 20 lat. I sojusze jakie mieliśmy przed 39 i
    jakie mieliśmy po 45 i jakich przywódców mieliśmy przez ten cały czas. To
    również, że veto tak nam się dobrze kojarzy, że mamy je nadal. Wszystko
    zawdzięczamy sobie. To, ze drobniaki dla Niemców nas wyciągają z lasu też
    zawdzięczamy sobie. Tacy jesteśmy, to wiem. Ale gdzie te zezwolenia od
    Anieli na budowę autostrad. Masz pretensje do polityków, że pieprzą bez
    sensu ale jak widać to sól tej ziemi. Są tacy jak my. Koledzy z sąsiedztwa.