  • Data: 2010-03-16 20:35:49
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Endriu" <n...@i...pl> wrote in message
    news:hnndet$hdt$1@news.interia.pl...

    > A ja ci mówię że wszystko zawdzięczamy tylko i wyłącznie SOBIE. I żadna
    > Unia z darmozjadami parlamentarnymi ustanawiającymi przepisy odnośnie
    > krzywizny banana i wypłukiwania wody z powietrza nie jest nam potrzebna.
    >
    > Jedyna co jest potrzebne to wolny rynek - Strefa Schengen do której już
    > dawno należymy.

    Narazie to pożyczamy od uni kasę i być może nie bedziemy musieli tego oddać
    bo sie to wszystko zawali.
    Wiec nie opowiadaj mi tu bajek że mogliśmy sobie te EUR wydrukować SAMI pod
    zastaw naszych emerytur. W takie brednie pejsaci by nie uwierzyli. Pożyczą
    nam ale tylko pod niemieckie i austriackie emerytury. I dobrze o tym
    wiesz...

    george