  • Data: 2010-03-17 15:44:54
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    viper wrote:
> [...]
    ka/Druch

    > szczerze ci powiem, że wiedzy raczej nie będę poszerzał z wiki, bo mam do tego
    > źródła troszkę ograniczone zaufanie...
    >
    > http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/baza_archiwum.
    php?
> [...]
    > się tylko jego własne pokrętne ambicje...dlatego otoczył się tylko miernotami,
    > wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich którzy potencjalnie mogliby mu
    > zagrozic natychmiast udupiał... swojego towarzysza broni który w stanie
    > wojennym wiele razy nadstawiał za niego tyłka potraktował jak psa...ja nie
    > twierdzę że platformersi są lepsi, to jest jedna banda... politycy to straszna
    > rasa... gdyby nie pis to ludzie dawno by rudego i pltformę olali... ale PO ma
    > tło i straszak w postaci pisu, co im zapewni długi pobyt przy korycie... i nie

    Dobre! Dodac tu tylko nalezy, ze Pan Prezes jaroslaw kaczynski sam
    cierpiac na powszechna w przywislanskim kraju
    chorobe psychiczna, naukowo zwana Paranoia polonensis, wykul z niej orez
    polityczny. No ale tak sie sklada, ze
    piekny poczatkowo odzew paranoikow polskich jakos sie juz wyczerpal.
    Ludzi zdrowych jednak jest w Polsce
    wiecej.

    fatso