  • Data: 2010-03-19 18:56:56
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Największy przywilej jaki mamy to dowolne psucie własnej waluty poprzez
    > jej
    > drukowanie oraz dowolne manipulowanie kursem poprzez zmiany stóp
    > procentowych. Grecja została pozbawiona tego przywileju dlatego jej
    > obywatele stracili dobrodziejstwo inflacji i upadku własnej waluty. Grecy
    > zostali pozbawieni bandyckiego podatku jakim jest inflacja. Oczywiście
    > Grecy
    > stracili jeszcze tą możliwość, że ich politycy wyłgali by się od głupot,
    > które wcześniej narobili. Cały scenariusz w zwolnionym tempie można było
> [...]

    O widze kolega TOTUS z Balcerowiczowskiej szkoły zazrynania gospodarki
    wysokimi stopami procentowymi w czasach kryzysu.
    Pamiętam lata 2000-2005 i te kilometrowe kolejki bezrobotnych w urzędach
    pracy, efektem czego połowa moich kolegów mojego rocznika mysiała
    wypierdolić do Irlandii. Jaka była ZAWSZE recepta Balcerowicza i RPP -
    PODWYŻSZYĆ STOPY PROCENTOWE (cały świat robił odwrotnie). Efektem czego w
    moim mieście zarżnięto właściwie wszytsko.....

    Jak cię czytam to scyzoryk mi się w kieszeniach otwiera ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/