  • Data: 2010-03-20 00:10:03
    Temat: Re: "Solidarność europejska".
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu"

    Endriu, ta grupa to złe miejsce dla takich bredni.
    Weż to walnij w RM czy Golden Line.
    A tu ludzie zazwyczaj umieja luknąć na wykresy.

    Jak po tym nie widzisz na czym te brednie polegaja, to szkoda po prostu słów
    i innego traktowania, niz zacietrzewionego facia walącego komunały oparte o
    punkt widzenia małego Kazia ew. spodziewajacego się tu stada małych Kaziów
    dla których jedyną wykładnią jest bezkrytycznie przyjeta brednia zapodana
    przez pseudo-anala w RM, TVN bądź Czarno -Czerwonej Telewizji.

    http://www.fotka.pl/3952adee10/plgbp.html

    Nie będę wklejał więcej ani nawet tego tłumaczył, bo raczej dla myslących tu
    już konretnie dałeś znać o co tak naprawdę chodzi, i nie jest to dyskusja
    oparta o fakty, tylko walka o koryto dla kogoś tam, nie wiem dokładnie kogo
    bo mam ich wszystkich w dupie, niewiele się różnią od siebie.

    Śmieszy mnie Twoja wiara w jakiś wpływ Donka na Złotego, w takiej skali, ta
    naiwność poraża:)))
    Albo ostro manipulujesz, a to irytujące dla ww grupy ludzi.

    Ad. 2:)

    Gdzieś mi tu umkła dyskusja o rajdzie do Mariotta.
    Ja nic nie chcę komentować ani interpretować.

    http://tinyurl.com/yfrolul

    Ja przeczytałem i się dziwię, że w całym pokazie medialnym powstała taka
    dziura tam, gdzie się zbiegały kiedyś wszystkie nitki. W każdym razie nie
    rozumiem, widocznie to oczywista oczywistość że oni się wszyscy nie znali i
    to tak jakoś wszystko przypadkowo sie poukładało.