    From: "Pester" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Soros contra Balcerowicz
    Date: Wed, 28 Jan 2009 20:09:11 +0100

    "Kudlaty"

    > trzeba pamietac ze soros ma tez swoje brudne lapy i mowiac tak zapewne
    > chce kase wyciagnac od podatnika dla w celu ich umycia.
    >
    > Balcer w tym przypadku mowi prawde.
    Oczywiscie ze Soros reprezentuje biznes w czystej postaci (banki) a
    Balcerowicz jedynie "Nauke o biznesie".
    Ja jednak jestem przekonany, ze gdy ktos mowi o ogromnych pieniadzach, ale
    sam ich nie posiada, moze sie mylic.
    Inwestor natomiast odczuwa wszystko na wlasnej skorze.
    Im bardziej beda sie bankowcy domagac kolejnych subwencji, tym bardziej
    tragiczna bedzie sie stawac REALNA sytuacja finasowa swiata, niezaleznie od
    opinii naukowcow na ten temat.

    Pester