eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam EurobankRe: Spam Eurobank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spam Eurobank
    Date: Fri, 20 Jun 2014 21:18:15 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 14
    Message-ID: <lo21gt$8ig$1@node1.news.atman.pl>
    References: <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1403291997 8784 193.238.180.163 (20 Jun 2014 19:19:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jun 2014 19:19:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603422
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-06-20 18:24, Josh pisze:
    > Kiedyś byłem klientem Eurobanku. Teraz dostałem maile o nowym systemie bankowości
    internetowej i mobilnej. Jak to możliwe? Przecież mój email powinien zostać usunięty
    z ich baz danych.
    > Co z tym można zrobić?

    Wycofaj zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.
    Tu coś w temacie:
    Jak zapewnia Janusz Wróblewski, Alior Bank, podchodząc ze zrozumieniem
    do sytuacji, w jakiej znalazł się pan Rafał, oraz mając na uwadze fakt,
    że nie posiada on obecnie żadnych aktywnych produktów, bank podjął
    decyzję o usunięciu zgody na przetwarzanie danych marketingowych.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1