eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w MilleRe: Spamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w Mille
  • Data: 2009-01-11 22:45:24
    Temat: Re: Spamer poszukiwany -- żywy lub martwy ;) w sprawie licytacji w Mille
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Godziebiewski" gkcb7n$r1c$...@i...gazeta.pl

    > http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/klienci
    _indywidualni/aukcje/wyniki_aukcji/#wyniki_aukcji

    > licytując w poniedziałek po 9-tej licytujesz w ciemno, natomiast w czwartek
    > przed 15-ta masz podgląd ile złożono ofert.(można wyciągnąć wnioski po to masz

    Nie wiedziałem o tym podglądzie.

    > głowę, czapkę to mógłbyś i pod pachą nosić!)

    Nie mam czapki, mam kaptury. (zamiast dostawania w czapę, można sądzić się kapturowo)
    ;)

    > Zawsze przed 15-ta możesz zmienić ofertę jeżeli chodzi o tę samą ofertę
    > procentową liczy się data złożenia ale jeżeli masz niższą Ty wchodzisz do puli.

    No tak -- to już wiedziałem.

    > Tym co nie wyjdzie polecam założyć lokatę kiler w Pocztowym.

    Qrdeaux -- już zlokowałem w Mille na progrsywności, którą zamierzam abortować
    pomimo ustaw antyaborcyjnych... Ale ponoć tylko w pierwszym miesiącu można
    przerwać bezpłatnie... ;) Później naliczają procenty od pełnych miesięcy ciąży...
    Znaczy -- lo_katy... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'