  • Data: 2004-09-29 13:17:54
    Temat: Re: Spelnione warunki kredytowe (hip) -> odmowa -> sad ? :-)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-29 15:07, kiedy Mycha napisał(a) co
    następuje:
    > Przperaszam bardzo to Twoim zdaniem banki od czego sa??Po co tyle ofert i
    > tak kuszacych? a jak przyjdzie co do czego do dupy wypinaja na
    > klientow.hmm???

    Obawiam się, że nie na wszystkich wypinają, bo jakoś im się opłaca
    działalność.

    > w takim razie takich instytucji nie powinno byc.

    To znaczy: należy zakazać istnienia banków, czy nakazać im udzielania
    kredytów w każdej sytuacji? Bo nie do końca zrozumiałem intencję tego
    stanowczego stwierdzenia.

    > Lepiej siedz i nie odzywaj sie bo z takim
    > podejsciem to tylko mozna wspolczuc Ci inteligencji.

    Zaraz się okaże, że i ja jestem nieinteligentny (oj, jak bardzo!) i mam
    się nie odzywać , ale mimo wszystko trzy uwagi:
    - odpowiadamy POD postem;
    - nie ty jesteś właścicielem tej listy ergo nie ty będziesz decydować,
    kto się ma odzywać, a kto nie;
    - argumenty ad personam niewiele wnoszą do tematu, natomiast wiele mówią
    o tym, kto się do nich ucieka.