    From: lukket <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spieniężenie amerykańskiego czeku
    Date: Wed, 09 Jun 2010 22:24:32 +0200

    W dniu 2010-06-09 17:02, guregori pisze:
    > Dostałem wczoraj amerykański czek na $50. W których bankach mógłbym go
    > spieniężyć i w którym najmniej bym stracił? To prawda, że trzeba
    > czekać od kilku do kilkudziesięciu dni na pieniądze?

    Przerabiałem to w tym miesiącu w BZWBK. Multibank w ogóle nie
    realizował, w Pekao S.A. odsyłali mnie od jednego oddziału do drugiego.
    Panienka w BZWBK powiedziała: ok, tylko muszę zawołać koleżankę, bo to
    chwilę potrwa. Koszt 25 zł, realizacja w moim przypadku 4,5 tygodnia, wg
    regulaminu do 6 tygodni. Zakładają ci bezpłatne konto walutowe, przy
    realizacji albo zostawiasz na koncie, albo wypłacasz PLN lub USD.

    pozdr
    ŁukaszT