eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku. › Re: Spiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku.
  • Data: 2003-05-16 08:17:50
    Temat: Re: Spiesz się! Jutro będzie jeszcze (g/dr)orzej - nowa strategia marketingowa mBanku.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    $Szalony_Kapelusznik$ wrote:
    > (2) Wypukla kredytowka jest po 3 miesiacach utrzymania lokaty w
    > Millenium, a nie po 5 jak napisales.

    A nie trzeba czekac najpierw pol roku z posiadaniem konta? No i 3
    miesiace po trzymaniu lokaty - to niech spadaja ;)

    P.S. Zenujacych historii z bankami to ja mam na peczki ;) I (niestety)
    Multi sie w nich ni wybija. NA plus ma to, ze duzo rzeczy mozna
    zalatwic przez infolinie - a tam jak jedna jest niekumata panna to sie
    dzwoni zaraz do druiej i po problemie :)