  • Data: 2010-10-07 06:31:32
    Temat: Re: Splacic kredyt CHF czy nie?
    Od: " Kamil" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Za dużo masz pieniędzy? ;)
    >
    > Bo ten kredyt to raczej zbyt wysoko oprocentowany nie jest.
    > Chyba, że spokojniejszy sen wyceniasz wyżej niż tę różnicę.

    Skad za duzo... oprocentowanie 1% + libor 3m.
    Mi on nie ciązy ani psychicznie ani finansowo. Jedyne co mnie tu daje do myslenia to
    obecny
    balagan na swiecie, oraz postrzeganie franka jako bezpiecznej waluty, co powoduje
    spore
    wahania kursu oraz ogolnie sile chf.
    Do tego mam na rachunku w chf (mbank) frankow na 1,5 roku splat jako zabezpieczenie
    (przy
    mojej racie to nie jest zawrotna kwota). Wiec czuje sie dosc bezpiecznie, ale mysle
    jak to
    rozegrac jak najlepiej.

    Pozdrowienia
    Kamil