eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSplata KK Citi - zginal przelewRe: Splata KK Citi - zginal przelew
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splata KK Citi - zginal przelew
    Date: Wed, 16 Jan 2002 09:19:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <a23d1v$mi5$1@news.tpi.pl>
    References: <4...@n...onet.pl> <a20mgo$b33$1@news.tpi.pl>
    <3...@a...com.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.134.142.135
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1011169151 23109 213.134.142.135 (16 Jan 2002 08:19:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2002 08:19:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:155321
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    news:3C447394.FA967960@arto.com.pl...
    Piotr Orzechowski napisał(a):
    >
    > chociaż niedawno składałem wniosek o kartę w WBK i tamtejsze panie
    > niedysponentki robią naprawdę bardzo złą robotę dla banku (nic nie wiedzą
    i
    > odsyłają po wszystko do Poznania)
    >
    I tutaj zachowały się IMHO najbardziej profesjonalnie jak mogły
    (biorąc pod uwagę ich niewiedzę ;) )
    Ja poszedłem do odziału z wypełnionym formulażem i zaświadczeniem
    po przeczytaniu regulaminu i kilku rozmowach z CK (kompetentna i
    miła obsługa) dlatego że do banku miałem bliżej niż na pocztę:)
    Poszedłem i poprosiłem o wysłanie do CK, Pani zdziwiła się na widok
    wniosku wydrukowanego ze strony własnego banku :000 ale bez rozwijania
    tematu przyjeła.
    Potem raz zadzwoniłem spytać czy jest, odebrałem i wszystko...

    Więc może taka metoda (zakładam że wszyscy tutaj mają dostęp do
    internetu ;))) ) jest wygodniejsza.
    ------


    no ja prawie podobnie, tyle, że żona wypełniała formularz przy okienku, bo
    nie zdążyłem wydrukować, a ja zadałem w tym czasie kilka trudnych pytań typu
    - kiedy bank przejmuje odpowiedzialność i od jakiej kwoty (nie wiedziała a
    pewno)
    - ile kosztuje dostarczenie karty za granicą (myślała, że nie ma takiej
    możliwości)
    - ile kosztuje dostarczenie karty kurierem (próbowała dodzwonić się do
    poznania - nieskutecznie)

    w sumie powinni umożliwić składanie wniosków zdalnie - bo po co traciłem
    czas i 10 minut czekałem w kolejce ????
    gdyby nie to, że zależało mi na tej karcie (bo przecież w citi drugi raz nie
    zaryzykuję) to chyba wyszedłbym w połowie wypełniania wniosku

    współczuję posiadaczom kont WBK, jeśli obsługa jest taka sama


    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1