    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spłata karty kredytowej - nic nie rozumiem
    Date: Tue, 8 May 2007 07:30:30 +0000 (UTC)

    Dnia 08.05.2007 Rafał J. Czekała <r...@g...com> napisał/a:
    > Data wymaganej spłaty: 2007-04-30 a na ten dzień "wisiałeś" bankowi 350,39
    > (spłaciłeś trzy dni po terminie 2.V)
    > Więc 32,48 to odsetki od 350,39 zł - nie wiem co za bank, ale zapewne nie są
    > to odsetki za 3 dni, ale za dni od kiedy zapłaciłeś kartą pierwszy raz...

    A skądże, to musiałoby być oprocentowanie rzędu 100% w skali roku, żeby po
    powiedzmy miesiącu zrobiło się prawie 10% odsetek :)

    To są odsetki za okres od daty zakupu do daty spłaty od pierwszych 80 zł, plus
    od daty zakupu do daty spłaty od drugich 1100 zł, plus od daty zakupu do daty
    ostatniej spłaty.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/