    From: "maxi77" <m...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Spłata kredytu studenckiego
    Date: Sat, 6 Nov 2004 01:37:04 +0100

    Sam mam kredyt studencki i tez podobna sytuacje do Twojej.
    Skonczylem studia mgr i nie obronilem sie jeszcze i zaczynam pisac prace mgr

    Opisze tu sprawe jak ja to zrobilem:
    Idziesz do dziekanatu swojej uczelni i prosisz o zaswiadczenie o tym, ze
    skonczyles studia ale jestes przed obrona.
    Prosisz tez o zgode aby w pozniejszym terminie zlozyc prace mgr o ile sie
    nie myle to do 15 pazdziernika minal termin zlozenia prac magisterskich.
    Jesli masz zgode tego to spokojnie wydadza Ci pismo do banku.
    Babka w dziekanacie napisze Ci pismo,ze byles studentem do 15 pazdziernika i
    ze nie zostal jeszcze termin pracy mgr wyznaczony.
    Nastepnie z takim podaniem idziesz do banku i mowisz jaka jest sytuacja,ze
    skonczyles studia i ze piszesz prace mgr i ze nie wiesz kiedy sie obronisz
    jeszcze.
    Wtedy babka ustala z Toba kiedy mniej wiecej napiszesz prace oraz obronisz
    sie ... okolo 3 miesiace + wyznaczenie terminu obrony i pozniej czekanie na
    wydanie dyplomu czyli suma okolo 7 miesiecy.
    Babka ustala w dziale kredytow ze do 1 maja masz jej przyniesc dyplom mgr i
    indeks ( na jego podstawie obliczy czy moga Ci anulowac czesc kredytu) mi
    chyba nie beda anulowac :(
    Babka w banku wydaje Ci kartke na ktorej musisz zaswiadczyc,ze reczysz ze
    tam do ktoregos dnia maja doniesiesz dyplom ukonczenia uczelni.
    Babka zabiera pismo twoje ktore dostales z dziekanatu.

    Sumujac masz duzo czasu by napisac prace spokojnie i wyznaczyc termin obrony
    :D jak sie obronisz to czekasz na dyplom.
    Gdybys np. mial malo czasu (bo sie pozniej broniles) to do dziekanatu
    piszesz pismo o wystawienie zaswiadczenia ze zdobyles dyplom i ze czekasz
    teraz na niego.
    To co opisalem wyzej to standardowa procedura ktora panuje we wszystkich
    bankach i wiekszosci uczelni panstwowych i nie pastwowych.

    Tak samo ja robie jak opisalem wyzej to na moich doswiadczeniach opisalem.
    Mam nadzieje,ze Ci pomoze.
    Pozdr.
    Maxi77