  • Data: 2009-06-19 19:10:21
    Temat: Re: Spłata raty kredytu w WBK
    Od: Tadek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Włodziu pisze:
    > Witam.
    >
    > Mam kredyt gotówkowy w WBK. Mam ustawioną automatyczna spłatę raty w całości
    > z KO. Termin spłaty rat to 20-sty każdego miesiąca.
    >
    > W czerwcu tak się składa, że 20 wypada w sobotę, a sobota jest dniem wolnym
    > w którym banki nie pracują. Na hotline kolo mówił, że kwota zostanie pobrana
    > w poniedziałek ale lepiej żebym juz miał całą kwotę w piątek, bo mogą pobrać
    > w piątek, a potem dodał, że... on sam nie jest pewien!!!
    >
    > W umowie mam że "jeżeli termin spłaty przypada w dzień ustawowo wolny od
> [...]
    w umowie masz zapis do 20 każdego miesiąca, i jest to obojetne czy jest
    to dzień ustawowo wolny od pracy czy nie. na tobie ciąży obowiązek
    zapewnienia środków na dzień spłaty raty zaciągniętego kredytu. Ponadto,
    jest system informatyczny w banku który dokonuje takiej czynności
    automatycznie. Ale jest tez dobra wiadomość, nie przejmuj sie do
    poniedziałku zapłacisz niewiele odsetek :)