  • Data: 2009-05-19 20:01:03
    Temat: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Maj, 21:49, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Ja mieszkanie juz mam... czy jak strace prace to pozyczysz mi bez odsetek
    > kase na jego utrzymanie i jedzenie do chwili az znajde prace?

    Pewnie. Nawet nie mam innego wyjścia. Tylko zgłoś się nie do mnie
    bezpośrednio a do działającego "w moim imieniu" urzędu pracy (gdzie z
    reszta sam bywałem jak szukałem pracy..niepotrzebnie..)

    Ja nie neguja, że taka porzyczka...to nie najlepszy pomysł ale..jestem
    w stanie wczuc sie w sytuacje kogoś kto staje przed dylematem.."kto
    kupi moje mieszkanie i czy rodzice przyjma moja rodzine z powrotem i
    jak sie tam zmieścimy"