  • Data: 2009-05-21 07:43:52
    Temat: Re: (Spodziewany) koniec swiata kart kredytowych...
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 8:57 pm, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:
    > Dnia Wed, 20 May 2009 07:20:26 -0700 (PDT), bradley.st napisał(a):

    > Nie znam szczegółów, ale chodzi o przelewy robione za pomocą telefonu
    > komórkowego, bodaj z czytnikiem kodów kreskowych - w sumie banał
    > techniczny, ale wymaga nakładów na organizację w skali masowej. Możliwe, że
    > KK jest jakoś wciągnięta w ten system, ale przecież wcale nie musi być.

    Nie wiem, dlaczego mieszać w to kody kreskowe (moja nokia 5110 ich nie
    czyta :-), ale taki system już jest i całkiem nienajgorzej działa.
    mPay się nazywa i można nim płacić np. za parkowanie, przejazdy
    komunikacją miejską (oba "ficzery" w stolicy, nie wiem, jak gdzie
    indziej), za obiad itp.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski