    From: Maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sporo zmian w interfejsie ING od 23 maja
    Date: Sun, 22 May 2011 15:05:00 +0200

    > Szlag mnie trafia, po prostu nie mogę patrzeć jak internet przekształaca
    > się w kolorowe gówno dla tumanistów.
    Rozumiem Cię. Mnie też trafiał, ale już się uodporniłem. Moje pierwsze
    strony www, które tworzyłem w połowie lat 90 i jeszcze wiszą, mają w
    nagłówku napisane "this page is best viewed with Lynx ;) "

    Do tej pory traktowalem system ING
    > jako zło konieczne, teraz mam ochotę iść do okienka i odstać swoje
    > zamist pieprzyć się z ich debilną kolorową technologią z
    > funkcjonalnością poniżej podłogi.
    Bez przesady... Doświadczony internauta wszystko przełknie, albo
    przyblokuje ;) (Wiem, tu się przyblokować nie da, bo przestanie działać
    w ogóle)
    Gorsze jest pisanie mejli do "pomocy" w ING. Na moje oko - dzierżą palmę
    pierwszeństwa w dziedzinie bezsensowności odpowiedzi.

    Żeby Ctrl-C nie dało się zrobić to już
    > nie jest nawet skandal.

    Myślę, że to jest zamierzone.

    > Studenci piszą ten interfejs?

    Możliwe, że stażyści. Pokazują czego się nauczyli.

    > Jestem przerażony jaki % zostanie przyciągniętych przez to gówno.

    Przyciągani są przez Kondratów, Majewskich i inne qr.y.
    Dla mnie ING jest jednym z 5 aktualnych, a chyba z 20-ym od 2000-go roku
    bankiem z dostępem internetowym. Wybrany dla mojej mamy i "bo mam odział
    pod nosem i bankomat w pobliskim markecie". Interfejs jest drugorzędny.
    Wspomniany w poście obok mBank jakoś się utrzymał, pomimo zmiany
    interfejsu (na szczęście tylko w zakresie stylów) chyba 2 lata temu.

    > Są jakieś banki dla normalnych? Tzn takich którzy nie potrzebują
    > wyskakujących okienek, dhtmla, ajaxa i innej sterty gówna tylko
    > potrzebują przelew zrobić i sprawdzić stan swojej kasy jednym zerknięciem?

    ...Też czekam na intefejs, który będzie działał pod telnetem, lynxem,
    linksem albo jakoś-tak :)

    W zamierzchłej prehistorii, w czasach modemów, fido i BBS-ów
    funkcjonował w BBSach pewien system kont, "punktów" (czyli jakby
    pieniędzy), historii, zasobów, lokat... Chodziło pod terminalem. Może
    któryś bank mógłby to zaimplementować?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.