  • Data: 2003-11-15 14:14:13
    Temat: Re: Sposob na status VIP?
    Od: "Tomasz Chojecki" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:622c.00000092.3fb6300d@newsgate.onet.pl...

    > bzdura - w Regulaminie jest wyraźnie mowa o systematycznych wpływach w
    > wysokości 5000 zł miesięcznie

    ...teoria a praktyka. Sprzedaż w banku musi być.
    Sam byłem przedmiotem takiej 'manipulacji' więc nie pisz, że to bzdura.

    > ponadto wysokość twoich zarobków (3000 zł) i tak wychwycą przy skladaniu
    > wniosku o kredyt

    Na razie piszemy o staniu się VIP-em, a nie uzyskaniu kredytu. Nikt tu nie
    zamierza oszukiwać, to jest po prostu podciągnięcie sobie statystyki, a na
    jej podstawie klientom proponuje się "wyższe" usługi.