  • Data: 2010-09-15 18:52:01
    Temat: Re: Sposoby logowania się .
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil "Jońca" <k...@p...onet.pl> dared to write:

    > millekod + hasło (8 cyfr!, to samo hasło do logowania przez telefon) + 2
    > znaki z DO/PESEL/Paszport

    > To zależy, jeśli nie zmieniałeś hasła do lokat lub kis to masz pełne,
    > wpp. masz chyba maskowane.
    >
    > Nordea - login (10 cyfr) + ( hasło ze zdrapki (4 cyfry) lub token)
    > Citi - login (własnoręczny) + hasło - (Mam wrażenie, że login jest
    > trzymany w ciasteczku w przeglądarce)
    > Toyota - login (8 cyfr) + (hasło + wskazanie tokena w jednym polu)
    > Eurobank - login (9 cyfr) + hasło + (opcjonalnie) wskazanie tokena gsm
    > lub sprzętowego Inteligo - login 8 cyfr + hasło

> [...]

    BPH, dawniejszy GE Bank - login (własny, ale niezmienialny) + hasło otwarte

    Uzupełnienie do Citi: login można dowolnie zmieniać; sam login nie jest dosłownie
    przechowywany w cookie - cookie tylko identyfikuje użytkownika dla banku, który to
    wtedy zwraca przeglądarce odpowiedni login do wyświetlenia.