    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sposoby logowania się .
    Date: Tue, 21 Sep 2010 18:54:21 +0500

    Piotr Gałka <p...@C...pl> dared to write:

    > Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Racja.
    > Przedłużanie miało być z innego powodu niż ten podstawowy.

    > Nie za bardzo rozumiem o co chodzi. A skąd teraz człowiek wie z kim się
    > łączy.
    > Ja nie sugeruję, że ona ma nie mieć żadnej pamięci ma tylko nie mieć
    > możliwości uruchamiania w niej załadowanych programów.
    > Gdyby można było wpisać jej klucz publiczny tego (tych) z kim ma się
    > łączyć to powinno chyba wystarczyć do stwierdzenia z kim się łączy.
> [...]

    Sorki że się włączam, ale nie mogę odgonić się od myśli o terminalach płatniczych i o
    tym, jak to bodaj 2 lata temu w Wlk Brytani wyszło na jaw, że przynajmniej do kilku
    tysięcy z nich już w fazie produkcji zostały dołączone układy elektroniczne, które
    przesyłały wszystkie dane kart, za pomocą dedykowanego łącza GPRS, na jakiś serwer w
    Pakistanie.

    Jak wyobrażasz sobie gwarancje, że taka klawiaturka tego nie będzie robiła? Czy
    ktokolwiek ma to certyfikować? Nadzorować produkcję?...

    /ciach/

    pzdr.
    k.