  • Data: 2003-05-06 05:40:45
    Temat: Re: Sprawa zwrotu omylkowego przelewu
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    > te pytania powinienes raczej skierowac na pl.soc.prawo - mysle, ze ci
    > doradze.
    > a tak swoja droga, mam nadzieje, ze nie bedziesz juz robic zadnych
    > interesow z tym oszustem.
    > i napisz jeszcze, co to znaczy "czesc". ile % chce ci ukrasc?

    tak - to ciekawe jest o jakie kwoty chodzi, ludziom odbija na punkcie zer
    :-) zwlaszcza z prawej strony
    nie ulega watpliwosci, ze jednak zadajesz sie z bandytami i wyszlo, ze
    predzej czy pozniej tak sie konczy chec dodatkowego pseudo-zarobku, bo sie
    tego zreszta spodziewales.
    logicznie rozumujac, masz chyba tylko dwa wyjscia:
    1- zgadzasz sie na wszystko
    2- zgloszenie rozbojnicze i kontrolowane odzyskiwanie forsy, czyli pod
    kontrola jakiegos organu zgdzasz sie - po to by po odzyskaniu czesci miec
    (jak sadze watle) podstawy do proby odzysku reszty
    pamietaj, ze sad nie uwzglednia argumentow:: "podpisalem, bo chcialem chocby
    czesc i mialem nadzieje, ze...." to sa zerowe i z gory przegrane arumenty :(
    i jakos szczerze watpie, czy jakis prokurator sie tym zainteresuje by brac w
    tym udzial od poczatku, a tylko to dawalo by ci jakas szanse na oczekiwany
    final, ale .... moze jednak warto zapytac, no i jednak chyba nie nizej jak
    prokuratora.