eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytny Bill a 7% WBKRe: Sprytny Bill a 7% WBK
  • Data: 2013-01-22 20:17:50
    Temat: Re: Sprytny Bill a 7% WBK
    Od: pI <u...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 22 Jan 2013 19:57:55 +0100, na pl.biznes.banki, osa napisał(a):

    > W dniu 2013-01-22 14:26, pI pisze:

    > Zadzwoniłem pod podany przez Ciebie numer i automat powiedział, że brak
    > usługi czy cuś czyli to na 99% ten numer ;) Jak kiedyś znów będę
    > korzystał z usług naszego kochanego przewoźnika to zaraz po zakupie
    > spróbuję zadzwonić :)

    Na 100% bo zawsze po zakupieniu na niego dzwonię (wtedy zamiast
    informacji o braku usługi dostaje się sygnał zajętości) i po chwili
    przychodzi SMS. W ogóle uważam, że potwierdzenie powinno być wysyłane z
    automatu, no ale to już inna bajka może bardziej na p.r.g-s.

    --
    pI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1