  • Data: 2013-06-03 22:58:25
    Temat: Re: Sprytny jeszcze sprytniejszy! VISA także po 97groszy
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "www2" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Skad takie info? To, ze normalne transakcje sa obarczone zlodziejskimi
    > stawkami nie znaczy, ze w segmencie rachunkow/e-platnosci nie ma
    > specjalnych stawek?

    Zasadniczo "z pierwszej ręki". Dopłacają do transakcji z kart. Innych w
    chwili obecnej zasadniczo nie mają. Szczerze mówiąc jestem bardzo
    zaskoczony, że jednak się posunęli do podłączenia kart Visa pod niższą
    prowizję.

    > Jakies przyklady mozna?

    Obsługi reklamacji? No nie bardzo. Ale mają bardzo konstruktywne podejście
    do potencjalnie twórczych interpretacji. Nie są jeszcze skostniali i
    obudowani procedurami jak np. Przelewy24 (choć tam też nie jest najgorzej
    pod tym względem) :-)