eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSprytnyBill nowa promocjaRe: SprytnyBill nowa promocja
  • Data: 2013-06-20 22:07:29
    Temat: Re: SprytnyBill nowa promocja
    Od: Dezeusz <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-17 10:02, MarekZ pisze:
    > Standardowo. 3x10 zł do 8 lipca.
    >
    > Regulamin:
    > https://upaid.pl/files/promotions/Regulamin_promocji
    _Sprytny_Bill_3x10.pdf

    No to się wszyscy obłowią...

    Cytat:
    "Zniżki przyznawane będą Uczestnikom w Okresie Promocji lub do
    wyczerpania budżetu Promocji."
    Budżetu oczywiście nie podano...

    Ciekawe też ile razy w ciągu trwania promocji zmienią regulamin (a ile
    razy w ogóle o tym nie informując, jak poprzednio - oczywiście zmiana
    nie była na korzyść klienta...)?


    Swoją drogą - w przypadku sprytnego billa grupa mnie zadziwia. Normalnie
    to pełna czujność w przypadku różnych pośredników finansowych (opisywano
    tu przypadki/ryzyko - ty nam wpłać kasę za rachunek, a my zapłacimy
    dostawcy... kiedyś, o ile nie ogłosimy upadłości), a w tym przypadku
    bill ciągle wraca na p.b.b, a nikt nie drąży :P

    Przyjrzyjmy się więc samej firmie. Upaid sp. z ograniczoną
    odpowiedzialnością istnieje dopiero dwa lata, siedziba - sądząc z adresu
    - w mieszkaniu, kapitał jak na usługi, bądź co bądź, finansowe (sp. z
    o.o.!) nie powala (100 tys. zł - pewnie nie wystarczający na zrobienie
    tego wszystkiego oprogramowania). Nie wygląda to na jakąś silną grupę
    kapitałową :), ale sprawdźmy powiązania... jest... biuro podróży, dla
    studentów (polecam poczytać opinie klientów - interesujące :/)

    Zapyta ktoś - a może siłą Upaida jest jednak nastawienie na klienta,
    jakość itp.? No cóż, pomijając nawet wspomnianą wyżej kreatywną obsługę
    promocji, kompletnie brak w systemie informacji kiedy rzeczywiście
    wykonują przelew do adresata (dziwne, nieprawdaż? zupełnie nie ma
    powodów do niepokoju), inne powiadomienia mailowe czasem dochodzą (z
    opóźnieniem), a czasem nie.
    Kontakt mailowy z biurem klienta? Spróbujcie, nie polecam!

    Prawda, oferta była może i ciekawa, ale tylko w przypadku połączenia z
    KK w (starym) synku. Teraz... po co w ogóle się w to bawić?


    pozdr
    DeZeusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1