  • Data: 2004-03-18 17:36:27
    Temat: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Michal, ale czy wiesz np ile kosztuje koszula w konkurencji? Podoba
    > Ci sie, uwazasz ze bedziesz z niej zadowolony. Mozliwe ze firma Y
    > daje do koszuli za darmo krawat ale firma X nie ma obowiazku tego
    > napisac :-) Jest wolny rynek. Nie popadajmy w skrajnosci :-)

    OK!
    Ale juz nie wiem nad czym dyskutujemy w tym momencie? :)
    Wyszlo chyba z tego ze nie wolna najezdzac na bank, bo "widzialy galy co
    wybieraly" i moge isc do innego banku. Ja tak nie uwazam. Ja mysle, ze ja
    sobie i tak pojde - ale przy okazji pouswiadamiam troche ludzi, ze moga miec
    taniej cos. Czy skorzystaja czy nie - to juz ich sprawa.

    > Od tego sa testy/rankingi/zestawienia robione pod roznym kontem :-)
    > Jednak nie nalezy mowic ze karta Citka o najdrozsza karta - nie
    > zawsze jest to prawda.

    W pewnych sytuacjach - masz racje. Ale nalezy to podkreslic 0- tylko w
    pewnych.
    Zauwaz ze - koszt wydania - nawet jesli jest za free (ale chyba wznawiaja za
    free zazwyczaj?) - masz oplate za uzytkowanie - i juz wyjdzie ci cala oplata
    w kazdym innym banku to raz.,
    Wezmiesz kredyt - to samo.
    A przy tym bardzo duza czesc ludzi bierze te kredyty z tej karty. Jesli
    spoleczenstwa nie bedzie sie edukowac - to dalej bedziemy korzystac z
    najdrozszego internetu w krajach OECD itp itd.
    Przeciez tak samo jest w polityce. Ludzie sa glupi bo wierza, ze Lepper da
    im za darmo kase...