    From: "JaKi" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sprzedaj przyjaciela za 50 pln Citibankowi !!!!!
    Date: 18 Mar 2004 23:51:35 +0100

    > Stary, no wez nie przesadzaj.
    > Ja na przyklad nie wiem ktore produkty spozywcze sa najlepsze, ktory
    > operator telefonii i tak dalej i tak dalej.
    > Co moge sam sprawdzic to sprawdze - ale przeciez na wszystkim sie nie znam

    Dokladnie ;-) Dlatego ja wyjatkowo nie lubie jak ktos pisze: to jest be ale
    inne jest lepsze.

    Siada taki nieswiadomy robaczek Jarus przed komputerem i stwierdza ze poszuka
    czegos o kartach. Wchodzi na opiniotworcza grupe p.b.b i czyta:

    "Jarus - ta karta ktora masz jest zla" No i skoro napisano ze karta Jarusia
    jest zla, to Jarus zachodzi w glowe - skoro zla to trzeba cos znalezc na jej
    miejsce - szuka, szuka i liczy na wszelkie sposoby i wychodzi mu dalej ze
    jednak dla niego ta karta nie jest be ale jest papu. No i po wielu namyslach
    odchodzi do wniosku - ze moze dla robaczka Ani ta karta bedzie "be" bo Ania
    szybko roztrwania wyplate i zadluza sie na karcie. Ale dla Jarusia ktory splaca
    karte w terminie, ma do niej darmowe kart dodatkowe karta jest jak
    najbardziej "papau"

    --
    JaKi