    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Sprzedawaj na Rosz ha-Szana
    Date: Mon, 13 Sep 2010 11:16:58 +0200
    <i6d2eb$l26$1@news.onet.pl> <i6d4re$p2l$1@inews.gazeta.pl>
    <i6d56j$sr2$1@news.onet.pl> <i6d6a4$qk$1@inews.gazeta.pl>
    <4c8a3d3d$0$21011$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6e0uj$1dc$1@inews.gazeta.pl>
    <4c8aa6ff$0$22794$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6ebt4$8kl$1@inews.gazeta.pl> <4c8c122f$1@news.home.net.pl>
    <i6ijbh$l2f$1@inews.gazeta.pl> <i6iqoj$fhg$1@inews.gazeta.pl>
    <i6j74p$2bn$1@inews.gazeta.pl> <i6j8i1$7ur$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@q...googlegroups.com>
    <i6jc1p$lqm$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@j...googlegroups.com>
    <i6jfa1$4j1$1@inews.gazeta.pl> <i6jhih$3jk$1@news.onet.pl>
    <i6kg55$q6l$1@inews.gazeta.pl> <i6kiaj$tjb$1@news.onet.pl>
    <i6kmat$il8$1@inews.gazeta.pl> <i6ko4b$jd9$1@news.onet.pl>

    DJ wrote:

    > Moja metoda gry to system mechaniczny i nie wykorzystuje ani typowych
    > oporow/wsparc itp.

    > To moze wyjasniac sytuacje. Pewnie przy takim podejsciu sytuacja u mnie
    > wygladalaby podobnie.

    > Tu akurat za bardzo nie wierze. Kiedys wlasnie o to pytalem tutaj na
    > grupie. W koncu musi byc jakas kolejnosc wykonywania zlecen PKC i nie
    > sadze, ze zalezy to od przypadku czy tego jakie uklady ma dany DM z WGPW.
    > Moze ktos jest w stanie jednoznacznie potwierdzic jak to faktycznie
    > wyglada?
    >
    > Pozdrawiam

> [...]

    Ja mówiłem o aktywacji zlecenia limit. Takie zlecenie w momencie aktywacji
    trafia na koniec kolejki zleceń limit. PKC z aktywacją wpada na koniec
    kolejki zleceń PKC, które są realizowane przed każdym zleceniem limit nawet
    takim z przed kilku dni. Zlecenia są realizowane w kolejności: PKC, a po
    nich limit. Szeregowane są w karnecie w swoich kategoriach w/g czasu
    złożenia. W przypadku aktywacji za czas złożenia uważa się czas realizacji
    transakcji na poziomie aktywacji. Taka jest moja wiedza. Co do stwierdzenia
    o tym w co masz wierzyć to odnosiło się do tego czy mam poślizgi czy nie.
    Zlecenie z wartością ujawnioną też testowałem w handlu akcjami. Każda
    wartość ujawniona trafia na koniec kolejki w momencie zakończenia handlu
    poprzedniej części. Zrezygnowałem z handlu akcjami na rzecz kontraktów ze
    względu na płynność. Handlowałem akcjami tylko z WIG20. Techniki wyjścia z
    pozycji na rynkach mało płynnych mało mnie interesują. Bez tego mam się czym
    martwić. Zlecenie z aktywacją przekazywane jest na giełdę w momencie
    złożenia tego zlecenia i aktywuje je giełda. W tym przypadku odpada szybkość
    łącza i układy DM giełda nie mają znaczenia. Znam tylko jedno takie
    zlecenie, które jest aktywowane w DM, to jest zlecenie alternatywne w bossa.
    Nie wiem jak to działa bo nie jestem klientem bossa. Znam tylko założenia
    tego zlecenia. założenie mojego sytemu jest taki, ze składam zlecenie tuż po
    otwarciu, miedzy zamknięciem a otwarciem przygotowuje sygnał i to co dzieje
    sie podczas notowań jest zupełnie nieinteresujące. Próbowałem handlować w
    ciągu dnia. Być inwestorem jednosesyjnym. Ale to nie jest dla mnie. Żeby to
    działało to musiał bym zamontować komputer przed sedesem. Emocje rozrywały
    mi głowę i odbyt. Najlepszy system jednosesyjny doprowadziłby mnie do
    odwodnienia i zawału. Mogę myśleć racjonalnie gdy giełda nie działa.