  • Data: 2004-12-21 20:09:28
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-12-21, tire <t...@n...email> wrote:

    > W tym miejscu dziekuje Wam wszystkim za odpowiedzi. Wszystkie byly mi
    > pomocne.
    >
    > Pozdrawiam - tire
    A propo bezpłatności to dowiedz się czy karty są wydawane bezpłatnie.
    Jak miałem tam konto to liczyli sobie 2,5 za każdą kartę miesięcznie
    jeśli było mniej niż chyba 4 transakcje i 2 PLN za obsługe.
    Jak się płaciło za konto + karte np dla żony to wychodziły
    miesiące po 19 PLN miesięcznie !..(jak nie przerobiło się tych
    zakupów kartą)..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE