  • Data: 2011-05-04 06:29:50
    Temat: Re: Srebro
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:vr2zbhis987m$.apgu8edousz3.dlg@40tude.net...

    > Wstalem i nic, poza tym ze mnie wyautowalo na pice w dół. I teraz jak
    > zwykle zostaje:
    > albo oczekiwac paniki i spadku do 36,5 co jest prawdopopodobne w dluzszym
    > terminie
    > albo odbicia w okolice 43,6 a potem spadku
    > albo spadku i odbicia
    > Ot cała filozofia. Takie to proste i takie niepraktyczne ;)

    Ta, widze Azjaci wyczyścili wszystkich cwaniakujących z longami:)))

    Co do opisanej filozofii, nie wiem czy praktyczne czy nie:)

    Ja w ręcznej grze w sumie mam technikę wchodzenia w potencjalnie dobre
    miejsca, szybka ucieczka jak pomysł był zły i realizowania jak oceniam że
    ruch się kończy. Jeśli oceniam że ruch dłuższy a uda się kawałek już z nimi
    pójść czasem daje stopa na zero i zostawiam.
    Taki to mój algorytm, tez prosty i też niepraktyczny bo nie podaję definicji
    "potencjalnie dobrych miejsc":)