eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiStałe obciążenie karty kredytowej › Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stałe obciążenie karty kredytowej
    Date: Tue, 23 Jun 2009 19:09:10 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 17
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h1r27n$k3m$1@news.wp.pl>
    References: <0...@e...googlegroups.com>
    <h1l03o$70a$1@news.onet.pl> <rgca9xo0uqrr$.dlg@kojer.kojer>
    <8...@f...googlegroups.com>
    <4...@o...org.pl>
    <1jomdgss2ruyu$.alpy0jeue7r3$.dlg@40tude.net> <h1odpn$1r1$1@news.wp.pl>
    <7h3y7smwzoi6$.dlg@oldfield.org.pl> <h1oq0g$9uv$1@news.wp.pl>
    <1...@o...org.pl> <h1ou0i$ck1$1@news.wp.pl>
    <9egmgqcskw1b$.dlg@oldfield.org.pl> <h1pquh$q4k$1@news.wp.pl>
    <wuhcyelgyg8y$.dlg@oldfield.org.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-0.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1245776952 20598 213.158.199.80 (23 Jun 2009 17:09:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Jun 2009 17:09:12 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:491698
    [ ukryj nagłówki ]

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
    news:wuhcyelgyg8y$.dlg@oldfield.org.pl...

    > Czym innym jest reklamacja 'nie otrzymałem świadczenia' od reklamacji 'nie
    > autoryzowałem transakcji'. Do tego, w Twoim przypadku Ty otrzymałeś
    > świadczenie, bo kartą nie opłacałeś towaru, a usługę polegającą, że osoba
    > trzecia zapłaci za twoar. Tą usługę otrzymałeś, więc reklamacja była
    > bezpodstawna.
    >

    1. chyba mylisz osoby
    2. przy kazdej transakcji tak jest, bo bierz w niej udzial aklajer
    3. bank uznal reklamacje, wiec nie wiem co masz na mysli piszac, ze jest
    bezpodstawna

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1