  • 1. Data: 2014-06-19 08:10:14
    Temat: Re: Stan wojenny
    Od: fifak <f...@o...pl>

    ja się zastanawiam nad taką sprawą:

    klient banku robił machloje, prokuratura wchodzi do banku i konfiskuje
    komputery?

    btw

    ABW Agencja Bez Walizki :P

  • 2. Data: 2014-06-19 10:16:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jun 2014 08:10:14 +0200, fifak napisał(a):
    > ja się zastanawiam nad taką sprawą:
    > klient banku robił machloje, prokuratura wchodzi do banku i konfiskuje
    > komputery?

    Zalezy jaki bank ... ja bym niewykluczal.
    Tylko ze oni moga juz wiedziec ze nie tak latwo wyniesc porzadsny
    serwer :-)

    Amber Gold jakos zamkneli sprawnie ... no i co z tym zlotem ?

    > ABW Agencja Bez Walizki :P

    J.

  • 3. Data: 2014-06-24 09:46:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.06.2014 10:16, J.F. pisze:

    > Amber Gold jakos zamkneli sprawnie ... no i co z tym zlotem ?

    A było jakieś?

  • 4. Data: 2014-06-24 15:37:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Jun 2014 10:16:27 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Zalezy jaki bank ... ja bym niewykluczal. Tylko ze oni moga juz wiedziec
    > ze nie tak latwo wyniesc porzadsny serwer :-)
    >
    > Amber Gold jakos zamkneli sprawnie ... no i co z tym zlotem ?

    te parę sztabek się sprzedaje
    <http://www.tvn24.pl/pomorze,42/nie-sprzedali-zlota-
    po-amber-gold-bedzie-
    drugi-przetarg,426635.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2014-06-25 12:32:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    >A było jakieś?

    Kilkadziesiat kg, o ile dobrze zrozumialem doniesienia z czasow
    Wielkiej Akcji

    O,
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/abw-znalazl
    a-zloto-u-wlasciciela-amber-gold-57-kilogramow,27144
    7.html

    No chyba ze to zloto prywatne, i teraz czeka zabezpieczone ...

    J.