  • 1. Data: 2014-06-18 13:40:30
    Temat: Alior: gotowki nie przyjmujemy
    Od: m...@g...com

    Założyłem sobie konto w Aliorze (Kantor), konto w NOK i poszedłem do oddziału wpłacić
    gotówkę.
    Ależ się zdziwiłem, gdy mi tam powiedziano, że gotówki w takiej walucie nie przyjmują
    - tylko USD, EUR i GBP.
    No to po co mi takie konto, na które ani nie da się wpłacić pieniędzy, ani nie można
    do niego zamówić karty?

    W którym polskim banku można założyć (bezpłatne) konto w NOK i wpłacić tam gotówkę? A
    najlepiej jeszcze dostać kartę do niego?

    M.

  • 2. Data: 2014-06-18 14:20:43
    Temat: Re: Alior: gotowki nie przyjmujemy
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

[...]

    Chyba jeszcze w Nordeii, ale ona jest przejmowana przez PKO BP, to z czasem
    zniknie ta oferta.

    Generalnie nasze banki przyjmuja wplaty got. w EUR i USD, rzadziej GBP i
    CHF.
    Wplacic do kantoru mozesz, ale przelewem z innego banku, co oczywiscie
    kosztuje.