  • Data: 2006-07-28 01:19:28
    Temat: Re: Standartowe raporty BIK- teraz płatne?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie za raport, a za wysłanie.

    Juz dawno o tym pisalem na grupie. Naszczescie dodali opcje platnych raporotw na
    zadanie, bo kiedys to musiales czeskac 6 miechow i mogles ich w dupe pocalowac.

    > Za raport nie. Jak przyjdziesz na Pruszkowską w Warszawie, to
    > dostaniesz za darmo.
    > --

    Oczywiscie, ze za darmo, ale tylko w Warszawie.

    Przekazalem te monopolistyczne praktyki do Rzecznika Praw Obywatelskich i
    odpisali mi, ze sie teraz ta sprawa zajmuja.

    10zl to za duza kwota za wyslanie listem raportu, nawet jak to bedzie polecony
    za potwierdzeniem odbioru i do tego priorytet.

    Maja po kosztach wysylac (jak ich RPOprzekona) do takich dzialan.