  • Data: 2009-09-13 16:00:41
    Temat: Re: Stare slipy, wyciągi, itd...
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:h8j0ck$352$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Polikwidowałem trochę kart i rachunków.
    > Jak długo należy trzymać stare papierzyska, szczególnie slipy i wyciągi
    > (trochę tego mam)?

    owszem, sprawdzam wyciąg, porównuję czy pozycje na wyciągu to te same jak
    posiadane slipy.
    potem jeszcze sumuję, czy kwota do spłaty równa się sumie slipów i przelewów
    z kk.
    i wyrzucam.

    poza tematem:
    mam/miałem kk z banków/w bankach citi gold, bz, bzwbk, raiiffeisen,
    millennium, i jeszcze nie było niezgodności na wyciągach, nic nie
    reklamowałem.
    wam się zdarza mieć coś 'dopisane' lub pomylone kwoty?