    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Statystyczny frankowicz
    Date: Mon, 30 May 2016 11:01:11 +0200

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 05/30/2016 04:56 AM, Budzik wrote:

    >Serio?
    >https://www.aliorbank.pl/dam/jcr:1a45cd5b-607f-4fbe
    -8a1a-0e65fc51cca8/regulamin-rachunkow-depozytowych.
    pdf

    >Razem 33 strony (w tym, do porównania, wersja stara, i wersja nowa;
    >jak komuś się nie chce czytać starej, to do czytania będzie 16
    >stron). Choć oczywiście są banki, gdzie tych stron jest więcej.

    >Nie jest to jakaś przyjemna lektura, ale żeby "nikt tych umów nie
    >rozumie"? Raczej "e, nie chce mi się czytać, bo i tak nie ma tam nic
    >ciekawego".

    No, otworzylem sobie na losowej stronie ... mowisz, ze rozumiesz ?

    To powiedzmy tak - 30-go srodkowa sesja elixiru przychodzi mi pensja.
    I 30-go powinienem:
    -zaplacic rate kredytu w Aliorze,
    -splacic KK w Aliorze,
    -wyslac przelew za prad do innego banku,
    -wyslac przelew za costam do Aliora.

    a konto puste. Ale 30-go konczy sie lokata terminowa.
    To teraz - co zostanie zrealizowane, a co nie zostanie ?

    Inna sprawa, ze jak ktos ma taka sytuacje, to powinien troche
    oszczedzic albo poprzesuwac terminy, bo inaczej nie moze narzekac ze
    lektura nudna :-)

    >Nie, to po prostu dwa inne produkty; na koncie w banku trzymasz
    >pieniądze od momentu gdy zostałeś studentem (lub wcześniej), do
    >momentu gdy nie będzie cię już na tym świecie, a o twoje pieniądze
    >będą się martwić spadkobiercy.

    Juz kiedys tak bylo z UPC:
    -umowa jest zawarta na 36 miesiecy,
    -klient moze wypowiedziec umowe na 30 dni przed uplywem terminu,
    -w razie niewypowiedzenia, umowa przedluza sie automatycznie na
    kolejny okres umowny.

    Nie musi ? Hm ...

    J.