  • Data: 2021-10-17 11:15:22
    Temat: Re: Stopy procentowe a kursy walut
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłeś?

    Nie zwykłem ujawniać swoich dochodów publicznie.

    > Jasne. Wystarczy być wróżką.

    Lub zacząć myśleć... Kurs przekroczył 4zł - ponownie... i znów - zysk.
    Potem sobie spadał... i tak w koło. Na tym właśnie polega inwestowanie w
    waluty.

    > Owszem. Mądrzy ludzie policzyli nawet statystyczny zysk, w różnych
    > okolicznościach. Oczywiście jeśli ktoś dostaje (a nie płaci) prowizje,
    > albo jeśli ma (chwilowo) niepubliczne informacje wpływające na kurs, to
    > to zupełnie inaczej wygląda. Także manipulacje kursami itd.

    Nie trzeba być "mądrym". Wystarczy myślącym. Ot - nie ma lepszego
    pomysłu jak przetestowanie na sobie. Oczywiście nie każdemu taka
    inwestycja pasuje. Podobnie jak nie każdy odnajdzie się w inwestowaniu w
    nieruchomości czy na GPW.

    Prowizje dziś są niskie. Na dzień dobry 2-3 grosze i to w bankowym
    kantorze. Przy wyższych obrotach 1gr spreadu nie jest problemem. Jeśli
    zwrócisz uwagę na ruchy $ to zysk jest większy niż prowizje.

    Niepubliczne informacje? Ma je wąska grupa ludzi i na pewno nie są to
    osoby udzielające się na forum...